Nya Styrelsen
Ordförande – Egon Rosén
Vice Ordförande – Dennis Nkangi
Sekreterare – Isa Olai
Kassör – David Lovén
Ordinarie ledamot – Lena Häggqvist
Ordinarie ledamot – Linn Axelsson
Suppleant – Christopher Hunt
Ordinarie ledamot – Sofia Sjöö
Suppleant – Roland Granström
Öppettider Kansli/Gästlägenhet
Kansliet kommer att vara stängt under veckan den 28/6 – 2/7. Dock kommer kansliet att vara öppet under resten av sommarperioden, dvs från och med den 5/7 till och med den 13/8.
Det är möjligt att kansliet kommer vara stängt en vecka mot slutet av juli alt. början av augusti. Dock ber vi alla medlemmar att vara ute i så god tid som möjligt gällande generella frågor, överlåtelser, andrahandsuthyrningar och renoveringar. Det är högst troligt att responstiden kommer att vara längre än normalt under denna period.
Tänk även på detta om ni planerar att hyra gästlägenheten under denna period.
AB Café kommer att hålla stängt under hela juli månad. Detta innebär att all nyckelhantering gällande gästlägenheten kommer att handhas av kansliet / av styrelsen.
Föreningens fastighetsskötare kommer att närvara som vanligt under sommarperioden, så även jourservice som även den är i tjänst som vanligt.