Äntligen är sommaren här och vi är många som har ledigt, antingen på hemmaplan eller på annan ort. Håll gärna lite extra koll i trapphuset och släpp inte in någon obehörig i entrén.
Under perioden 20 juli-7 augusti kommer vi i styrelsen inte att kunna svara på mail med samma frekvens som tidigare. Vi hoppas att ni har överseende med att svar därför kan dröja lite längre än vanligt.
Felanmälan
Har du en felanmälan som inte är akut ska ringa kansliets telefon 08-645 17 37 och lämna ett meddelande. Våra fastighetsskötare lyssnar av denna och tar hand om ärendet.
Har ni en brådskande felanmälan ska ni som vanligt ringa Fastighetshjälpens journummer 0709-203090.
Frågor om avgifter och avier
Hör av dig till vår handläggare hos Fastighetsägarna om du har frågor om din avi, betalning och påminnelse m.m.
Emelin Shabo
Hyres & avgiftshandläggare
08-617 76 64
(mån – fre kl 09.00 – 11.30)
Håll koll på hemsidan!
Många av de frågor som vi i styrelsen får har svar här på hemsidan, så kolla gärna om du hittar den information du söker här.
Vi kommer inte svara på frågor vars svar finns att hitta på hemsidan.
Glad sommar!
Med vänlig hälsning
Styrelsen